Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

ΑΥΤΟ ΤΟ «ΚΑΤΙ» ΠΟΥ ΘΕΛΩ…



Άνθρωποι έρχονται και φεύγουν. Απλές γνωριμίες ή σχέσεις ζωής; Δεν ξέρεις τι θα προκύψει. Πώς θα καταλήξει. Κι όμως, βαθιά μέσα σου υπάρχει μια προσδοκία…

Υπάρχουν στοιχεία που άλλες φορές φανερά, άλλες ενδόμυχα, τα αποζητάς στον άλλο. Τα ψάχνεις σε εκείνον που θα κάτσει απέναντί σου. Προσπαθείς να τα διακρίνεις στο χαμόγελό του. Στο βλέμμα του. Στον τρόπο που κινεί τα χέρια του. Στη χροιά της φωνής του…Δεν ξέρεις τι είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις, αλλά όταν είναι εκεί, όταν αυτό το «κάτι» υπάρχει, το καταλαβαίνεις.

Είναι όταν η καρδιά σου αυξάνει παλμούς, το μυαλό σου πλημμυρίζει από εικόνες και τα μάτια σου λάμπουν από λαχτάρα! Το μόνο που θες είναι να τα κάνεις όλα πιο αργά, για να περνάς περισσότερο χρόνο μαζί του. Να σιωπάς για να ακούς τη φωνή του. Να μένεις ακίνητη για να απολαμβάνεις το χάσιμο στις απέραντες λίμνες των ματιών του…

Αυτό το «κάτι». Αχ! Τι είναι άραγε αυτό το «κάτι» που καθιστά τον άλλο τόσο ξεχωριστό και ταιριαστό για σένα; 1000 ανθρώπους να ρωτήσω, 1000 διαφορετικές απαντήσεις θα πάρω…

Ø  Να είναι άραγε η «ομοιότητα»; Οι κοινοί στόχοι και ο ίδιος τρόπος ζωής; Μέχρι ενός σημείου, καλό μου ακούγεται, αλλά μήπως οι «διαφωνίες» είναι αυτές που τελικά κάνουν τη διαφορά; Μήπως αυτό που αναζητάς είναι περισσότερο κάποιος που να ξέρει πώς να διαφωνήσει μαζί σου, παρά να είναι ίδιος με σένα στις επιλογές του;

Ø  Να είναι άραγε αυτό που συμπληρώνει «το άλλο σου μισό»; Η σκέψη αυτή με θλίβει λίγο. Δηλαδή θα πρέπει να νιώθεις «μισή» πριν μπεις σε μια σχέση; Δε νομίζω πως είναι καλό να βλέπεις τον άλλο ως μοναδική πηγή ευχαρίστησης στη ζωή σου ή να προσδοκάς να συμπληρώσει τα κενά σου. Έτσι είναι σαν να ψάχνεις κάποιον εξίσου αδύναμο να βαδίσει μόνος του στη ζωή. Μάλλον, θέλεις κάποιον του οποίου τα ενδιαφέροντα να μην εξαντλούνται στη σχέση. Κάποιον με φιλοδοξίες και όνειρα, που να επιδιώκει να γίνεται συνεχώς καλύτερος, αποτελώντας πηγή έμπνευσης και για τη δική σου αυτοβελτίωση. 

Ø  Να είναι άραγε η απόλυτη προσκόλλησή του πάνω σου; Τι πιο ωραίο να νιώθει την επιθυμία να τα κάνει όλα μαζί σου, να σου στέλνει διαρκώς μηνύματα, να σου τηλεφωνεί κάθε φορά που έχει ελεύθερο χρόνο…Αυτό πραγματικά θέλεις ή έναν άντρα ο οποίος δε θα νιώθει ότι απειλείται όταν είσαι μακριά, ο οποίος δε θα ζητά διαρκώς αποδείξεις πως τον έχεις επιλέξει για να έρθει και να μείνει στη ζωή σου, έναν άντρα συναισθηματικά γενναιόδωρο, αλλά και αυτάρκη!

Ø  Να είναι άραγε η ερωτική έλξη; Ο έρωτας και το πάθος που τρέφεται από τις βαρύγδουπες υποσχέσεις, τις δυνατές αγκαλιές και τα φιλιά που στάζουν μέλι και φωτιά συνάμα; Σίγουρα αυτό είναι, αρκεί το γλυκό αίσθημα να μη χάνεται μαζί με τις πρώτες αχτίδες του ήλιου. Αρκεί να μη φαίνονται όλα όμορφα κάτω από το παχύ πέπλο της νύχτας που λειαίνει τις ατέλειες και κρατά τα μάτια κλειστά, προστατεύοντάς τα από φόβους και ανησυχίες… Θέλεις κάποιον που να σου δημιουργεί θετικές φαντασιώσεις και να μην αφήνει τη φθορά να μπει ανάμεσά σας. Κάποιον, που να μην αφήνει το συναίσθημα να ξεφτίσει…

ΘΕΛΩ…

·         Εκείνον που θα μου χαϊδεύει το χέρι, αλλά όχι και τα αυτιά

·        Εκείνον που θα μου εμπνέει θαυμασμό και θα με κάνει να θέλω να γίνομαι καλύτερη ξεπερνώντας τα όριά μου

·        Εκείνον που θα υποστηρίζει τις επιλογές μου, όχι τόσο γιατί πάντα θα είναι οι καλύτερες, αλλά γιατί θα καταλαβαίνει πως τη δεδομένη στιγμή είναι σημαντικές για μένα

·         Εκείνον που θα με ωθεί να ρισκάρω και να δοκιμάζω το άγνωστο, χωρίς όμως να νιώθω μόνη

·       Εκείνον που δε θα με επιπλήττει σε κάθε στραβοπάτημά μου, αλλά θα μου δίνει το χέρι για να κάνω μια νέα αρχή

·       Εκείνον που θα μου θυμίζει όλα τα όμορφα στοιχεία που έχω, όταν εγώ θα λυγίζω και θα χάνω την πίστη μου σε μένα

·      Εκείνον που θα μου θυμίζει πάντα πόσο σημαντικό είναι να έχουμε στόχους και να μη μένουμε στάσιμοι στη ζωή

·     Εκείνον που θα με καταλαβαίνει και θα κάνει την αγκαλιά του φωλιά για να προστατέψει τις σπασμένες μου φτερούγες, αλλά και που θα με ρίχνει στο κενό για να μην πάψω ποτέ να φοβάμαι να πετάω και μόνη μου

·       Εκείνον που θα με αγαπήσει όπως θέλω να αγαπηθώ

Θέλω εκείνον που θα κοιτάζω στα μάτια του και θα βλέπω την ψυχή μου, περπατώντας πλάι του και όχι δεμένη με αλυσίδες μαζί του, χωρίς να νιώθω πως συμβιβάστηκα, αλλά πως αγάπησα και αγαπήθηκα πολύ…




Ελπίδα Μ. Παναγιωτουνάκου
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, Msc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου